Thursday, November 27, 2008

huaha


idea???
idea???

mana itu idea??
i need you...
really really need you..
aku dah ketandusan idea..takpe lah..sebenarnya aku dan bdk2 kelas aku sdg honeymoon skang ni.. 3 subjek kelas aku cancel minggu ni..so,thats mean 3 org lecturer kitorang takde larr..
diorang p kursus..best gle takde kelas..dikala org lain sibuk2 bersiap p kelas,aku sibuk2 menyibukkan diri bajet nak menghantar diorang smpai ke pintu bilik..hahaa
minggu ni kitorang meraikan minggu RAFEST(Raudhah Festival) sbnrny,,1st day ada kursus pengurusan jenazah & opening ceremony..ada byk booth bukak tiap ari kt dewan besau kitorang ni..
ada produk hpa,book fair,rawatan bekam,minyak atar,wakil dari unikl,rawatan ketuk2,pertandingan hafazan,tulisan khat dan byk agi lah,,gerai gundam seed pn ada..memang jadi kanak2 lah bdk2 cini..
jumaat sampai ahad pulak turn students2 tunjukkan bakat berniaga kt gerai..semua kafe akan tutup dan pandai2 lah nak jual ape,,jangan bagi kebulur sudeh,,gerai team aku lak jual macam2..
ada makanan pagi,tgh ari,petang dan malam,ada aiskrim,kerepek,baju utk muslimah sejati, batch, dan yg paling penting air mineral yg selama ni aku jd tauke kat hostel ABC ni..berat siot nak angkot 7,8 kotak pegi kat gerai kitorang nun jauh disana..
last day pulak ada kursus penyembelihan..
emm..nak tulis ape ek..sbnrnya aku menulis ni gune laptop mber aku,aku xda laptop lagi,,
hukhuk..so,aku rasa blog aku tak banyak post la sampai abis sem bln 3 nanti..lau kat rumah, aku boleh mengarang banyak2 sket..sory lah wahai pembacaku yang budiman semua..ni semua takdir dan sudah tertulis di Luh Mahfuz sejak azali lagi..so,aku xnak membebankan laptop mber aku ni,,aku nak mengundurkan diri dulu..tata titi tuutttttuuu..
wassalam...

2 comments:

munadhia said...

salam..dah jmpe blog kmu...teruskan mnulis ye.. walaupun kdg2 kt akn rse giveup dn mls mnulis.. fkrkn.. dgn cre ape lg kt mampu utk menyampaikan.. gambattey!! slm..

Pemuda IKRAM PJ CFS IIUM said...

salam:)...

menulis senang sajer...

asl datang dari diri kiter...

kadang kiter terlalu melilih atau belum mahu berkongsi soal hidup...
so kiter kongsi soal lain...

mcm2 ada...

hhehehehe...
aper kater promote mengenai... pkn'08 n karnival kebudayaan belia n komunity,,,:)

leh g link
http://pj-sempoi.blogspot.com

k syukran:)