Wednesday, November 19, 2008

ABOUT MUHAMMAD SYAHIR...


Aku adalah makhluk Tuhan yang dilahirkan pada 19 julai 89 oleh ibuku tercinta di wad bersalin Hospital Besar Kota Bharu..rumah aku kat selising,OTW nak ke KB dari PP..jantina aku adalah lelaki dan memempunyai keinginan dan perasaan seperti semua orang,keinginan untuk menyayangi dan disayangi..tapi dengan muka aku yang tak ensem ni,memang agak susah la nak dapat “zaujah seperti yang di idamkan”..
Sekolah last aku adalah SMK Kamil,berkedudukan 2km kearah tenggara dari Pasir Puteh..aku berulang alik ke sekolah sejauh 15km dengan motor dan mengmbil masa hanya 10-12 minit je..aku ada 3 ekor kambing,2 biji kereta remote control dan sebiji motor yang aku selalu buat merempit..aku anak sulong dari 7 beradik dan bakal mendirikan rumahtangga tak lama lagi(tapi calonnya tak ada lagi)hehe..
Aku seorang yang agak gila2(tak tau betol ke tak ni),,aku selalu bising.Kadang2 member aku pon naik menyampah dengan aku.. aku jugak seorang yang moody dan sensitif..tapi aku adalah seorang pendengar yang setia kepada kawan2 yang mempunyai masalah, member aku selesa berkongsi masalah dengan aku,,mebi coz aku seorang yg jujur kot,,kui kui..aku jugak penyimpan rahsia yang boleh dipercayai(insyaALLAH) ..dan paling penting aku adalah peminat “BUNDLE”,,
Aku suka bertindak ikut suka aku tetapi aku akan pastikan ianya tidak bertentangan dengan Agama..
Cita cita aku nak jadi businessman,(insyaALLAH)..dan kecenderungan aku kearah jentera berat,,
Hobi aku agak pelik sikit,mengkaji pasal lori dan bas(scania,man,volvo,Mercedes dll).. dan impian aku suatu ari nanti nak pandu lori/bas dengan bergaya..
HIDUP SYAHIR…!!! Fighting!!

2 comments:

Rue Anemone said...

"bakal mendirikan rumahtangga tak lama lagi(tapi calonnya tak ada lagi)hehe.."

err...??da berhajat nk kawin awl nampak...ahaks...da stat listing calon kerr.. =P

nur_adDin said...

salam..aii syhr..
1st skali,nk ucap congrat 2 u 4 dis sempoi blog..owg leh enjoy d'smpg dpt mnambhkn ilmu d cni..
emm..trus asa smangat nk create blog sndri gak,insyaAllah..tggulah k'munculanny nti..
then,asa xsngka bla dpt tau yg syhr penah dpt p interviuw askar dlu,wah22..hebat ni..
but..nsib bek gak syhr accept twaran uia kn..klu x mybe kta xknal n yana pn xknal la mimi,si kucing comey yg pkai topi keleder 2..hehe..
ok..all de bes n truskn b'mujahadah..may Allah bless u..(",)