Sunday, November 16, 2008

try & error

AKU BARU BERJINAK JINAK DGN BLOG….


Assalamualaikum w.b.t...
First of all aku panjatkan rasa syukur yg tak terhingga kpd ALLAH S.W.T kerana mengijinkan aku membuat blog ini..ape aku nak tulis dlm blog ni heh??dalam blog ni aku akan tulis semua yang aku rasa nak tulis, contohnya pasal diri aku, pasal kawan2 aku, masa sekolah dulu, perjalanan hidup aku, event2 penting dlm idup aku..aku jugak akn menulis ape sahaja ilmu yg aku ada, peringatan2 yg aku tau..InsyaALLAH segala urusan aku akan di permudahkan oleh Nya.. macam mane aku kenal blog??aku knl bnda alah nie pada pertengahan tahun 2008 setelah di perkenalkan oleh seorang hamba ALLAH yg aktif berdakwah dan menulis blog,,sebelum nie aku memang buta IT terus lah, bute tahap gaban lah, memang tak tau ape pon pasal komp,,sebab tu aku tak lulus comp test mase sem 1..torok kan mamat sorang nie..ape visi dan misi aku dan yang lebih penting ape tujuan sebenar aku tulis blog nie??
Selepas aku msk uia ni,aku mengalami “culture shock” dari segi muamalah bros and sis..tak teruk sgt pon, dari aku kapel kpd single mingle sekarang nie..aku dah dapat kesedaran tentang bahawa dating nie HARAM di sisi agama Islam...so,aku nak bagitau kepada semua kengkawan bahawa >>>>>…bla bla bla…..<<<<<..tuuuuttttt….


DALAM BLOG NI JUGAK AKU ADA MENGGUNAKAN BAHASA YG “AGAK SEMPOI@ALA ALA REMAJA SEKARANG”.. harap2 pembaca yang dimuliakan sekalian tidak marah aku+memendam rasa+membenci aku..ini kerana aku masih tak biasa dengan bahasa yang berbunga bunga,,almaklumlah 1st time buat blog..hehe..aku mohon ampun dan maaf ek..
Selain meyampaikan aku jugak menerima cerita/pandangan/komen/ketakpuasan hati pembaca sekalian terhadap diriku.. hantarkan apa sahaja, aku akan terima dgn hati ygng terbuka..
Jangan marah ekkk kalau ape yang korang tulis terkena batang hidung aku sendiri…

No comments: