Sunday, January 1, 2012

fuyoooo...jiwo mung..haha

recently..aku mula melayan lagu jiwang orang putih..siyes jiwang bebbb..haha
penyanyi2 yg seangkatan dgn CELINE DION,..sbb byk gak lgu celine dion kt redio tuh..

lyn lagu romentik time study mmg MASYUKK doww..x mengganggu emosi pn..
kalau ada lagu yg bes2 aku akan salin bait2 syair di corong2 redio tu..ni ada satu yg smpat aku catit buat ssantapan jiwa2 yg kegersangan mencari sesuatu yg tidak mampu dibayang kan oleh imaginasi diri yg sangat luas..hahaha...

you light up my life..
you give me hope..
to carry on..

you light up my day..
and fill my night..
with songs..

it cannot be wrong..
when it feels so right..
because you..
YOU LIGHT UP MY LIFE...

[^__^]

siyes bes..muzik dia slow jer..tingtongtingtong bunyiknya..ngeh2

ahahaha...hati aku coooolll terus dengar lgu tuh...kwang3...

apekena dgn blog ni..jd tulisan bold trus..
xle tkr plak...lantak ah/..

so..byk jenis lagu aku lyn jgk rupenya..rock kapak melayu tangkap leleh macam cheese ats pizza yg meluncur turun menuruni tebing curam pizza selepas di panaskan...ahhahahaha...ngekk ohh..
pastu lagu klasik..dari redio klasik nasional..cube la dgr..mula2 aku dgr mmg geli..pastu layan habis..ahhaha..

aku mula mengenali dunia musik ni dgn lagu tangkap leleh lah..masa tu umo aku 10 taun.time tu lgu2 ni mmg top ah..aku mintak lirik2 dari kazen aku..dia pon tuliskanlah..lawa plak dia tls..time tu dia dah besar,skola menengah dah.aku siap simpan lg lirik lagu tuh..dah 12 tahun kertas lirik tu ada dlm simpanan aku..

tp sayang..semua lagu2 awal yg aku kenal bersifatkan perpisahan dan ia memang mengundang rasa sedih buatku..
antaranya ialah..

1..tinggal sayang tinggallah pujaan--- from sweet child
2..bila cinta di dusta--- from screen
3..kusapu air mata tanda perpisahan---by stings

tp dlm 3 ni..tinggal sayang tinggallah pujaan plg best..meleleh leleh air mata kalau korang tgh sedih...ahahahaha..

Tinggal Sayang Tinggal Pujaan

Kenangan yang lama menjelma
Ingatanku padamu menyala-nyala
Gambaran duka yang lara menerpa
Oh mengapa kau utuskan sengsara
Kau biarkan diriku meronta-ronta
Lantas kau alihkan cintamu padanya

Ooo... sebak rasa ku menahan derita
Pilu hati mengenangkan cinta yang kecundang

Ooo... sayang inikah balasanmu terhadapku

Seorang insan yang amat menyintai dirimu
Kering airmata (kering air mata)
Kesal tetap ada (kesal tetap ada)
Jernih air di muara
Luka tetap ada (luka tetap ada)
Ternyata kau insan yang tak setia
Pengorbananku selama ini tak berharga

Kenangan yang lama kutinggalkan
Tiada guna mengungkit kisah yg lama
Kelak nanti meracun hidupku
Tinggal sayang
Tinggallah pujaan...

ahahah..masa skola lg kwn2 plg aku mat jiwang,ape taknya..nyanyi lgu jiwang jer..hahahahaha...dahla..malas lah tls panjang2..

babai...c u later DEER...

No comments: