Sunday, January 4, 2009

USRAH!!!!!!



aku ada ikut usrah dari sem 1 lg demi menambahkan ilmu didada ini..sekarang pon ak masih ikut usrah & dalam proses tarbiah diri lg..sem 1 aku ikot usrah dgn senior Gombak..disamping itu aku ada study circle,aku jgk join usrah anjuran PERDANA(anak2 kelate) dan kadang2 aku join je mane2 usrah yg sedang berlangsung,nk dpt ilmu kena,kena tebal muke sikit..lagipon aku dapat buat ramai kawan..
skarang aku berada di sem ke5 dan aku hnya ada 1 je usrah(karisma nyee)
aku msh ingat perbentangan ahli usrah dgn senior Gombak mse sem 1, mber aku membentangkan bahawa selepas survey yg dilakukan terhadap 800 pelajar pmpuan oleh NGO di area KL ni,hanya SEORANG je yg mengaku tidak pernah melakukan hubungan seks dgn lelaki..cube korang bayangkan ape yg berlaku kpd 799 pelajar lg?
ape masalah diorang sampai lupa batas2 agama??ape point yg aku cube sampaikan disini ialah betapa teruknya akhlak dan pegangan agama remaja2 hari ini.. macam mane kite nak mengatasi masalah ini?? Nauzubillah, aku mintak kpd ALLAH agar benda ini tidak berlaku kpd keluargaku, kaum kerabatku, zuriatku akan datang, teman2 seperjuanganku dan kawan2 ku…aminn Ya Rabb..
point ke 2 yg aku msh ingat dari usrah dgn senior Gombak ialah tajuk anti-klimaks.. aku harap korang tak baca entry anti-klimaks..hanya utk 18 and above je boleh baca..
anti-klimaks,,hehe..kalau nak tau dgn lebih lanjut,,cobe tanye orang2 yg lebih berpengalaman dalam institusi rumahtangga..senag cte org dewasa yg dah kawen..
gud luck!!!
Entry anti-klimaks ni aku akn post pd masa2 akan datang ekk..harap sabar menunggu…

1 comment:

nana said...

assalamualaikum..........
ana disini nak tanya ckit pendapat saudara...di mahallah ana, ada seorang pompuan ni terlalu suka men air. ana syak dia ni jenis was2. selalunya dia akan ambik wuduk beberapa kali...so apa pendapat saudara....apa yang perlu ana buat...kalo benar dia was2, ianya hasutan syaitan...benar kan.